«Αν δεν παινέψεις το σπίτι σου, θα πέσει να σε πλακώσει... Η Ελλάδα δεν
είναι παρά ένα συλλογικό σπίτι και ένα από τα πιο όμορφα του κόσμου!
Μακάρι να γνωρίζαμε πόσο ευλογημένοι είμαστε...» Η μπλόγκερ του Global Greek World το γνωρίζει καλά. Και γι' αυτό παλεύει. Προτιμά να παραμείνει ανώνυμη, γιατί υπό αυτούς τους όρους έχει λανσάρει το Buy Greek,
μια online εκστρατεία που προωθεί την αγορά ελληνικών προϊόντων. Αν
είστε χρήστες του Facebook, πολύ πιθανό να σας «καλέσει» κι εσάς κάποιος
στο πιο επίκαιρο παρακλάδι της καμπάνιας της, το Buy Greek for Christmas…
Με φωτογραφία-προφίλ στο Facebook το παραδοσιακό περιτύλιγμα μιας
γνωστής ελληνικής σοκολάτας αμυγδάλου, κάθε μέρα προτείνει ένα
καινούργιο ελληνικό προϊόν, προσθέτοντας συνδέσμους για το πού μπορεί να
το αγοράσει κάποιος. Με τα αναπόφευκτα «Like» μικρών και οικογενειακών
αλλά και μεγαλύτερων ελληνικών επιχειρήσεων, και τα σχόλια και τις
προτάσεις ανεξάρτητων χρηστών, αυτή η ευρηματική Ελληνίδα έχει
σχηματίσει ένα μοναδικό δίκτυο, που με τον δικό του τρόπο φιλοδοξεί να
στηρίξει την ελληνική οικονομία, εντός και εκτός Ελλάδος.
Η απογείωση
Αναγνωρίζοντας ότι η Ελλάδα έχει πολλά να προσφέρει και ότι σε πολλούς τομείς τα ελληνικά προϊόντα είναι εξαιρετικής ποιότητας, η Ελληνίδα μπλόγκερ, που ζει και εργάζεται στην Ελλάδα, αλλά έχει γεννηθεί, μεγαλώσει και σπουδάσει στο εξωτερικό, φέρνει το παράδειγμα του γιαουρτιού και του ελαιόλαδου: «Δεν χρειάστηκε μεγάλη προσπάθεια για να απογειωθούν αυτά τα προϊόντα - πωλούνται από μόνα τους, ακριβώς επειδή η ποιότητά τους είναι τόσο καλή».
Από χαλβαδόπιτες και σοκολάτες, σε τουριστικούς προορισμούς και συνδρομές σε ελληνοαμερικανικά περιοδικά, υπάρχει μια ποικιλομορφία στα προϊόντα που προτείνονται στο πλαίσιο της εκστρατείας Buy Greek.
Και οι Έλληνες της διασποράς φαίνεται να ανταποκρίνονται με ιδιαίτερο τρόπο, προτείνοντας με τη σειρά τους ελληνικά προϊόντα και σημεία πώλησης σε χώρες όπως η Ολλανδία και οι Ηνωμένες Πολιτείες.
«Έψαχνα από καιρό να βρω έναν τρόπο να επιστήσω την προσοχή στον κόσμο για τη σημασία τού να στηρίζει κανείς την παραγωγή της Ελλάδας και συγχρόνως να απομακρύνεται από τον τρελό και αμερόληπτο καταναλωτισμό εισαγόμενων προϊόντων που πλήττει τη χώρα τα τελευταία χρόνια», αναφέρει στην «Κ» μέσω email. «Τα Χριστούγεννα λειτούργησαν καταλυτικά ώστε να ξεκινήσει η καμπάνια... Η επιτυχία της, βέβαια, αντανακλάται στον αριθμό των χρηστών που ανταποκρίνονται θετικά στη σελίδα».
Δεν είναι λίγοι. Την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας της έχει προσελκύσει πάνω από 500 χρήστες, και αν κρίνουμε από τα 3.200 «Like» που έχει μαζέψει η αντίστοιχη σελίδα του μπλογκ της, το οποίο «υποστηρίζει τα καλύτερα και φωτεινότερα στοιχεία που έχει να προσφέρει η Ελλάδα τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό», η Ελληνίδα μπλόγκερ δεν τα πάει καθόλου άσχημα.
«Δούλεψα για τους Ολυμπιακούς του 2004 παίρνοντας μέρος σε ένα από τα πιο θετικά κεφάλαια της σύγχρονης Ιστορίας της Ελλάδας. Καταφέραμε ως έθνος να σταθούμε ενωμένοι και να εργαστούμε για έναν κοινό στόχο, με απίστευτα αποτελέσματα. Ομως, οι πολιτικοί μας ηγέτες δεν άρπαξαν τη χρυσή ευκαιρία που παρουσιάστηκε μετά το 2004 - έκαναν ακριβώς το αντίθετο...»
«Σήμερα», τονίζει στην επικοινωνία της με την «Κ», «ο βιασμός της εικόνας της Ελλάδας σε διεθνές επίπεδο, λόγω της οικονομικής κρίσης, έχει βοηθήσει αρκετό κόσμο να σκεφτεί σοβαρά για το τι ακριβώς πήγε στραβά στη χώρα μας. Τώρα είναι η ώρα που πρέπει να δουλέψουμε, να τα επιδιορθώσουμε όλα για το καλό της Ελλάδας και των μελλοντικών γενεών. Για το συλλογικό καλό και όχι γι' αυτό του άμεσου κύκλου μας... Και η εκστρατεία Buy Greek αποτελεί μια προσπάθεια προς αυτή την κατεύθυνση».
Αντί δώρου
Αν δεν έχετε αρχίσει με τα χριστουγεννιάτικα δώρα σας ακόμη, και εφόσον σας εμπνέει η εκστρατεία της συγκεκριμένης Ελληνίδας, το Buy Greek υπενθυμίζει (στα αγγλικά πάντα κι εμείς μεταφράζουμε): «Μοιραστείτε τη σελίδα - Μοιραστείτε το πάθος - Μοιραστείτε τη σκέψη! Αγοράστε ελληνικά προϊόντα αυτά τα Χριστούγεννα... Δεν χρειάζεται να είναι κάτι μεγάλο, μια σοκολάτα, μια κάρτα, ένα βιβλίο... Απλώς σιγουρευτείτε ότι είναι ελληνικό».
Η εκστρατεία βρίσκεται σε εξέλιξη και θα έχει πάρα πολύ μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε το αποτέλεσμά της, μετά το τέλος των γιορτών των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς.
Η απογείωση
Αναγνωρίζοντας ότι η Ελλάδα έχει πολλά να προσφέρει και ότι σε πολλούς τομείς τα ελληνικά προϊόντα είναι εξαιρετικής ποιότητας, η Ελληνίδα μπλόγκερ, που ζει και εργάζεται στην Ελλάδα, αλλά έχει γεννηθεί, μεγαλώσει και σπουδάσει στο εξωτερικό, φέρνει το παράδειγμα του γιαουρτιού και του ελαιόλαδου: «Δεν χρειάστηκε μεγάλη προσπάθεια για να απογειωθούν αυτά τα προϊόντα - πωλούνται από μόνα τους, ακριβώς επειδή η ποιότητά τους είναι τόσο καλή».
Από χαλβαδόπιτες και σοκολάτες, σε τουριστικούς προορισμούς και συνδρομές σε ελληνοαμερικανικά περιοδικά, υπάρχει μια ποικιλομορφία στα προϊόντα που προτείνονται στο πλαίσιο της εκστρατείας Buy Greek.
Και οι Έλληνες της διασποράς φαίνεται να ανταποκρίνονται με ιδιαίτερο τρόπο, προτείνοντας με τη σειρά τους ελληνικά προϊόντα και σημεία πώλησης σε χώρες όπως η Ολλανδία και οι Ηνωμένες Πολιτείες.
«Έψαχνα από καιρό να βρω έναν τρόπο να επιστήσω την προσοχή στον κόσμο για τη σημασία τού να στηρίζει κανείς την παραγωγή της Ελλάδας και συγχρόνως να απομακρύνεται από τον τρελό και αμερόληπτο καταναλωτισμό εισαγόμενων προϊόντων που πλήττει τη χώρα τα τελευταία χρόνια», αναφέρει στην «Κ» μέσω email. «Τα Χριστούγεννα λειτούργησαν καταλυτικά ώστε να ξεκινήσει η καμπάνια... Η επιτυχία της, βέβαια, αντανακλάται στον αριθμό των χρηστών που ανταποκρίνονται θετικά στη σελίδα».
Δεν είναι λίγοι. Την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας της έχει προσελκύσει πάνω από 500 χρήστες, και αν κρίνουμε από τα 3.200 «Like» που έχει μαζέψει η αντίστοιχη σελίδα του μπλογκ της, το οποίο «υποστηρίζει τα καλύτερα και φωτεινότερα στοιχεία που έχει να προσφέρει η Ελλάδα τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό», η Ελληνίδα μπλόγκερ δεν τα πάει καθόλου άσχημα.
«Δούλεψα για τους Ολυμπιακούς του 2004 παίρνοντας μέρος σε ένα από τα πιο θετικά κεφάλαια της σύγχρονης Ιστορίας της Ελλάδας. Καταφέραμε ως έθνος να σταθούμε ενωμένοι και να εργαστούμε για έναν κοινό στόχο, με απίστευτα αποτελέσματα. Ομως, οι πολιτικοί μας ηγέτες δεν άρπαξαν τη χρυσή ευκαιρία που παρουσιάστηκε μετά το 2004 - έκαναν ακριβώς το αντίθετο...»
«Σήμερα», τονίζει στην επικοινωνία της με την «Κ», «ο βιασμός της εικόνας της Ελλάδας σε διεθνές επίπεδο, λόγω της οικονομικής κρίσης, έχει βοηθήσει αρκετό κόσμο να σκεφτεί σοβαρά για το τι ακριβώς πήγε στραβά στη χώρα μας. Τώρα είναι η ώρα που πρέπει να δουλέψουμε, να τα επιδιορθώσουμε όλα για το καλό της Ελλάδας και των μελλοντικών γενεών. Για το συλλογικό καλό και όχι γι' αυτό του άμεσου κύκλου μας... Και η εκστρατεία Buy Greek αποτελεί μια προσπάθεια προς αυτή την κατεύθυνση».
Αντί δώρου
Αν δεν έχετε αρχίσει με τα χριστουγεννιάτικα δώρα σας ακόμη, και εφόσον σας εμπνέει η εκστρατεία της συγκεκριμένης Ελληνίδας, το Buy Greek υπενθυμίζει (στα αγγλικά πάντα κι εμείς μεταφράζουμε): «Μοιραστείτε τη σελίδα - Μοιραστείτε το πάθος - Μοιραστείτε τη σκέψη! Αγοράστε ελληνικά προϊόντα αυτά τα Χριστούγεννα... Δεν χρειάζεται να είναι κάτι μεγάλο, μια σοκολάτα, μια κάρτα, ένα βιβλίο... Απλώς σιγουρευτείτε ότι είναι ελληνικό».
Η εκστρατεία βρίσκεται σε εξέλιξη και θα έχει πάρα πολύ μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε το αποτέλεσμά της, μετά το τέλος των γιορτών των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς.
ΠΗΓΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ 18/12/2011
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου