Κυριακή 7 Αυγούστου 2011

ΠΕΡΙ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟΥ Ο ΛΟΓΟΣ

Καλημέρα σας φίλοι μου
Μέσα από  την επικοινωνία που είχα με πολλούς φίλους και με βάση τις απορίες που είχαν , έχω την εντύπωση ότι πάρα πολλοί έχουν παγιδευτεί   με τις ενδείξεις που έχουμε στους δείκτες και στους ταλαντωτές. Σας έγραψα όμως πριν λίγες μέρες  ότι τα όργανα δεν λειτουργούν  και δεν λειτουργούν  διότι αυτοί που ορίζουν τις τύχες των αγορών  αυτό  που γνωρίζετε εσείς το γνωρίζουν αυτοί  καλύτερα απο εσάς και το χρησιμοποιούν με τον καλύτερο τρόπο για να περάσουν τα σχέδια τους. Έτσι σας έβαλαν στην διαδικασία αγορών ενώ αυτοί  ξεφορτώνουν σε καλύτερες τιμές  ή   μάλλον εκει που  εχουν προγραμματίσει .Σας είπα μάλιστα μακρυά από  αγορές βαλτε ένα -15% σαν χαιρκουλ στις τιμές του κλεισίματος της Δευτέρας ( εννοεί το  κλείσιμο  των δεικτών  του Χρηματιστηρίου)  και βλέπουμε. Είχατε έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση, τώρα αφού δεν το λάβατε υπόψιν σας εγώ δεν φταίω.Στο κάτω κάτω της γραφής ερευνητής είμαι, δεν είμαι ο προσωπικός σας τεχνικός σύμβουλος.  Αλλά  στα μαθήματα που κάναμε και κάνουμε στην σελίδα μας, ένα από τα πρώτα πράγματα που μαθαίνουμε τους μαθητές μας είναι ότι  αν μια είσοδος  (εννοεί αγορα  κάποιας ή κάποιων  μετοχών ) ξεφύγει από τον στόχο της και μας δημιουργήσει ζημια,  αυτή την είσοδο την ακυρώνουμε με ανοχή ζημιάς εως  - 3%.  Επομένως αυτό λειτουργεί σαν νόμος, αν έχω ζημιά   3% αμέσως   διακόπτω   την είσοδο   ή  την αντισταθμίζω από  άλλο κωδικό .  Αυτό   φυσικά  δεν λειτουργεί    σε πολύ   μικρές τιμές δηλαδή   αν το 3% = 1 λεπτό ,  αλλά  δύ σκολα εγώ  τουλάχιστον κάνω είσοδο   σε τέ τοιες μετοχές  για μεγάλο χρονικό διάστημα και κατά   περίπτωση.
Πάντα να έχετε  στο μυαλό  σας  η ζημιά  φέρνει και άλλη ζημιά στο ξεκίνημα της , όπως και το κέρδος φέρνει και άλλο  κέρδος στο ξεκίνημα του.  Θα με θυμηθεί τε πολλές φορές και φυσικά και τα λόγια μου.
Σαν συμπέρασμα   θα έλεγα  ότι  ένα από   τα απαραίτητα και αναγκαία   προσόντα   ενός   καλού   έμπορου   είναι  να  διαπιστώνει γρήγορα  το  λάθος   και   να το  διακόπτει αμέσως. Αν ένας έμπορος που αγόρασε 100 μπλουζάκια σε διάφορα χρώματα και ένα χρώμα δεν τραβάει [δεν πουλάει]   με τίποτα  και βλέπει  ότι θα το φάει στη μάπα  καλό   θα είναι να το διαπιστώσει γρήγορα να το ξεφορτωθεί γρήγορα  και  να  μην  περιμένει τις  εκπτώσεις  που  είναι  δυό  φορές  το  χρόνο  για να κάνει ρευστοποίηση, αλλά  αμέσως εάν είναι δυνατόν  και  την  ίδια μέρα  που το αγόρασε, έτσι  τουλάχιστον έχει ελπίδες  να  πιάσει   το  κόστος  διότι  στις   εκπτώσεις   μπορεί   να γραφεί    στο ταμπελακι  - 80%.   Πάρα  πολλές   φορές  στην ζωή μου  το  λάθος  μου   το κατάλαβα   την   στιγμη   που το έκανα  ενώ πριν   λίγα   λεπτά   δεν το  έβλεπα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου